10 August, 2014

❤ Social Media: Μικρός Οδηγός: Instagram


Καλώς ή κακός ήρθε στη ζωή μας για να μείνει!
Αν και το έχω παραμελήσει λίγο τελευταία!
Έχω όμως πολλούς Ιάπωνες φίλους και συνεργάτες
οπότε πάμε να δούμε προτάσεις που μπορώ και εγώ και εσύ
να της χρησιμοποιείς συνεχώς στο Ινσταγκραμ.

Ευχαριστώ για τα likes – いいねありがとうございます – Ii ne arigatou gozaimasu
Σε παρακαλώ ακολούθησέ με – 私をフォローしてください – Watashi wo forooshite kudasai
Αγαπώ τις φωτογραφίες σου! – あなたの写真ていいね! – Anata no shashin te ii ne!
Θα σε πείραζε να κοιτάξεις τις φωτογραφίες μου? – 私の写真を見てくれませんか? – Watashi no shashin wo mitekuremasen ka?
Σε παρακαλώ κάνε like  σε πολλές από τις φωτογραφίες μου! – 私の写真をいっぱいライクしてください – Watashi no shashin wo ippai Raikushite kusadai
Ευχαριστώ για το/τα σχόλιο/α – コメントありがとう – Komento arigatou

No comments:

❤Translate